REBECCA RYDBERG

THIS WEEK | 2013-10-31, 14:41:03

Hallå där!!
Jobbat på som vanligt den här veckan med lite extra ledigt tis och tors för jag jobbar helg.. Skulle dock kunna jobba varje dag 24 om dygnet bara jag slapp jobba helg, det var en sak av allt bra i UsA, jobbade ALDRIG helg!!
Jag blir riktigt deprimerad söndagen innan min jobbhelg haha det är så värdelöst!!

Men men i tisdags så fixade jag håret hos min fina och saknade vän!!! 
Pratade massa skit i nästan 3h då jag bestämde mig för att även klippa håret och fixa ögonbrynen :) 
SÅ NÖJD med allt!!! 😃

Idag har jag varit på morgonpromme med mamma och sen har vi lunchat i Valbo och köpt present till mi hermana som ska firas på lördag :) 

Nu ska jag gräva ner mig i ICA världen då jag har en i lämningauppgift + ett vanligtprov och ett matteprov på måndag... Gotta love life! 





Kommentarer
Kommentarer

Trackback