REBECCA RYDBERG

STOCKHOLM/GÄVLE | 2013-10-02, 20:52:32

Så där jaaa mina vänner, back in buisness!
Tycker bara det är så jäkla tråkigt och blogga just nu eftersom det inte händer något speciellt.
Jag gör precis samma saker varje dag, varje vecka.
 
Men men lite roliga saker har jag ju också gjort!!
2 veckor sen jag skrev sist och det jag har gjort är att jag har varit i Stockholm, hela 3 gånger faktiskt.
Åkte först ner efter jobbet förra fredagen, stannade till lördag eftermiddag.
Jag träffade min saknade vän Towe från USA som jag inte sett sen vi var i Chicago tillsammans.
Nu om en vecka flyttar hon tillbaka till USA och jag är så obeskrivligt jealous!! 
Efter en mysig dag med henne så tog jag tåget tillbaka hem, skulle stanna i Uppsala men får bli en annan gång.
Papi var en GUD och hämtade mig längst landsvägen då tåget till Gävle var inställt och ist var det en buss..
Skjutsade in mig till Gävle där jag mötte upp Maja för en mysig saturday dinner :)

Vi åt på en mysig mexikansk restaurang och drack en hel del gottigott vin!
Sen gick vi till O´learys för lite drinkar och shots där vi även fick sällskap av Viviane,Linnea x2,Vickan och Annika
Vid stängning så tog vi oss hem till lilla viken igen för en grym efterfest, tyvärr varade den bara i ca 30min hahha
Inte så lyckad men kvällen var ändå så galet braaaa :)
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback