REBECCA RYDBERG

OSLOMYS | 2013-10-22, 20:42:12

Fredagskvällen spenderade jag i OSLO NORWAY med mina älskade och saknade blondiiiies!!!!
Maria och Malin som jag umgicks med hela tiden i början i USA, var så galet och ses igen!!
Så jag landade i Oslo på eftermiddagen, sen så när jag kom ut och skulle leta på tunnelbanan 
Då kom Malin och hennes boyfriend och överraskade mig på flygplatsen, blev så himla paff!!
Nog den första som lyckats överraska mig ever hahha!
Men det var SÅ gulligt och jag blev så glad och få träffa dom igen :))

Jag och Malin åkte in till stan, gick på Zara och letade kläder till kvällen.
Sen mötte vi upp Maria som hade slutat, tog en mysfika på waynes!!
Efter det handlade vi vin och mat till tacos så åkte vi hem till Malin.
Blev massa fixx och sen lagade vi mat och Maria kom över igen.
Pratade massa minnen och massa nytt, sen kom vinet, rosén och shottarna fram.
Vi hade en galet bra kväll och förfest!!!

Sen vid tolv så åkte vi ner till stan och skulle gå ut, dock så var det ju 20årsgräns i Oslo.
Trodde det var 18 jaaa men icke sa nicke... 
Vi mötte iallafall upp Malins två killkompisar så åkte vi till ett mysigt ställe där vi dansade loss.
Sen mellan 01.00-04.00 hände så sjuka saker som bara kan hända när vi tre är tillsammans.
Men efter en god maxburgare vid 4 så tog jag och Malin en taxi hem.
Låg och pratade tills vi somnade, jag liggandes på golvet i hennes sovrum, goodjob!!

Det var iallafall en perfekt fredag!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback