REBECCA RYDBERG

MYS | 2013-10-23, 22:17:58


Sådär ja!!
I måndags var det upp med tuppen och slita på jobbet!!
Avslutade kvällen med filmmys med familjen och lite pluggande....
Sen i tisdags så jobbade jag halv dag, var egentligen ledig men fick jobba ändå..
Men slutade vid lunch så passade på att lunch med mamma och bror och sen lämna in bilen så jag slipper åka med sommardäck på isbanan till jobbet...
Avslutade tisdagen med shopping i gävle och Valbo!!

Idag jobbade jag till 10 sen iväg och jobba BLU hos Emelie, helt galet vad läxor vi har!! Men man känner sig lite klokare nu efter 3h!!
Åkte omväg hem förbi syster så åt vi god kinamat och sen kolla nya PLL avsnittet, SÅBRA!!
Mysig kväll med syster, vardagslyx!!!

Nu har jag precis skrivit 90% av min uppsats som ska in imorgon..så nervös!!




Kommentarer
Kommentarer

Trackback