REBECCA RYDBERG

PERSONALFEST - EXTRA PERSONALEN | 2013-11-21, 21:53:53

Efter fotbollsgalan så släppte jag och Martin av mami och papi på arlanda.
Sen åkte jag hem, tog mig ner på stan och fixade lite inför mitt paket till USA.
Skickade massa julsaker och födelsedagspresenter till my angel on the other side!
Idag var det thanksgiving för ett år sen i USA, eller ja den här torsdagen.
Det här året är det på torsdag men uschabuscha vad jag saknar USA!!

Ajaaa.... på fredagen samma vecka skickade jag iväg paketet till min andra familj..
Sen hade vi personalfest med extra personalen på jobbet!
Blev bowling, mat och bubbel i alldeles för stora mängder.
Däckade fint i bilen vid 00.00 och sen var det godnatt för Rebecca Rydberg :)
Men en sjukt rolig och trevlig kväll! :)

 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback