REBECCA RYDBERG

LÖRDAG 16 NOVEMBER- FIESTA | 2013-11-21, 22:01:00

Lördagen blev det fiesta igen, och ja jag vet min lever är helt fucked up!!!!
Men jaaa så vi åkte hem till Viviane på preparty!! 
Fick äntligen träffa min finaste Sanna som jag hann se nån timme efter jag kom hem från USA!!!
Så himla glad och bra förfest med min bästa!!!!

Sen ble det dock mindre roligt när jag insåg att jag inte hade plånboken med mig när vi kom till Gävle..
Men men vi kom in väldans sent ändå så åkte med Frida hem igen, super gullig som skjutsade oss!!
Sen släppte hon av mig på stan, så hälsade jag på Johanna som jobbade.
Skulle vänta på henne men det slutade med att jag gick på lobby med Eric, Zinar, Filip och Johan.
Så kom Johanna och mötte oss där, hahah sjukaste kvällen!
Som tur var är man för ofta på lobby så dom känner igen en så jag kom in utan leg.. till skillnad från gävle!!

Blev en knasig kväll iallafall med en efterfest på hyttgatan till ca 04.30 då Sanna och jag tog en taxi hem!!

Söndagen spenderade jag och min fina vän på matkällan för gossip och mat!!
 

 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback