REBECCA RYDBERG

LET´S PARTY! | 2013-11-21, 22:33:05

Jag kände mig lite som en princess under middagen, jag var enda tjejen vid bordet.
Så bara en sån sak som att dom reste sig upp när jag lämnade bordet och drog in och ut min stol. 
Hahaha överdrivet? ja kanske men ändå sjukt roligt :)
Så ja vi åt en 3rättersmiddag, lite för vuxen mat för min smak.
Åt lite av hallonen på efterätten sen fyllde jag magen med vitt vin, rött vin och dessert vin.
Gud så gott dessertvinet var, aldrig druckit det förut men smakade nästan lite saft!!

Så ja vi satt vid middagen, priser delades ut och sen lite underhållning på det.
Sen när middagen var klar så uppträdde Tobias och Sofia med en dans från let´s dance.
Så kom en til från let´s dance och lärde oss andra att dansa, jag och Linda från Borlänge gick all in!
Pappa lyckades filma så får se om jag vågar lägga upp det så småningom haha!!
Efter det började festen på riktigt och skumpan rullade in i samma takt som jag spillde ut den.
Stackars Jonas fick ett glas champagne och en drink över sig, inte lätt och sitta brevid mig!!

Det blev ganska grupperat sen när första baren stängde, men vårt område körde iallafall på som fan!
Dansade i timmar och skrek och sjöng och ALLA var med, så galet härlig stämning!!
En kille dansade järnet med mig i dansstilen bugg, tackar ju gudarna för alkoholen så jag slapp skämmas. 
Mitt i en ring flängde jag runt som en lost vante!
Sen när andra baren stängde så gick vi ner till sista baren.
Där blev en hel del personer utslängda och fick gå hem och sova hahaha.
Men vi andra stannade kvar och fortsatte festen, så galet kul!

Sen hände de sjukaste, kollar runt mig lite och hittar Johannas pappa, haha så random!!
Men så vi bestämde oss för att gå till Rosé när Berns stängde.
Jag blev inlurad i en taxi, så åkte vi 4 varv i rondellen för ingen visste vart vi skulle haha.
Slutade med att vi kom fram till Rosé som låg 50 m från berns, och  taxichauffören skulle ha 150kr för det.
Efter förhandling och mycket skratt kom vi undan med 60kr hahah!
Sen gick vi in på Rosé, då träffade jag Linns kompis Matilda som jobbade som vakt.
Alltså världen är alldeles för liten!!!

Men vi stannade iallafall på Rosé till strax efter fyra, sen kom vi inte tillbaka till hotellet förens vid 06.30.
Vad som hände där emellan är en gåta för oss alla :D
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback