REBECCA RYDBERG

KVANTUM KICK OFF 2013 | 2013-11-21, 22:20:36

Hotellfrulle igeeeeen, supergott men galet onyttigt haha!!
Sen började fler och fler folk ramla in och vi hade en utställning man fick gå runt på med olika Ica grejer.
Sen började själva " Kick offen" , jag har ju inte riktigt berättat vad vi gjorde i Stockholm.
Men varje år så har man en profil kick off, eftersom vi är en Kvantum så var det en Kvantum Kick off.
Då samlas alla handlare + butikschefer i hela Sverige och har möten och fiiirar :D

Så vi hade en fullspäckad dag med Sofia Wistam som host, hon var väldigt rolig och duktig!!
Vi körde första glaset champagne vid 11.00 också haha dom hade en timer som räknade ner.
" om 33 minuter får vi äntligen skåla"
Hatar när man bli placerad på ett ställe med folk man inte alls känner!!
Men klarade mig igenom det och sen var eftermiddagspasset mycket roligare.
Vid 18.00 var det klart så då sprang jag iväg på Zara och H&M, köpte en kavaj och ett par örhängen.
Hade glömt och tagit med mig båda!

Sen blev det på med tights och klänning, dom två värsta sakerna jag vet just nu!
Sen ut och vara fiiiiin.
Först blev det mingel med rosé och sen fick vi bordsplacering......
Men det gick faktiskt ganska bra, jag satt rak i ryggen, visste vilka bestick jag skulle äta med osv.
Den enda lilla detaljen var att jag hade missat hur man beter sig när man skålar.
Trodde jag hade mat i tänderna eller något för att alla stirrade när vi skulle skåla.
Men det är så man gör det! ;)
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback