REBECCA RYDBERG

VECKAN SOM VARIT! | 2013-05-25, 01:10:14

I söndag skulle jag ha åkt till NYC medEvelina och Sanna men var alldeles för sjukl.
Hostade hela natten tills jag spydde så då sa kroppen nej.
Jag hade världens hemlängtan så ringde min syster, hon tyckte lite synd om mig så de blev bättre.
Sen kom min vmamma och gjorde nudelsoppa åt mig så blev happy face!

Måndag rullade på som vanligt, playdate med Hanna i lekparken :)
Sen på kvällen sprang jag över till Emma en snabbis för att hjälpa henne packa till Texas!

Tisdag så rullade dagen på igen, minns inte vad vi gjorde!
Men på kvällen så åkte jag in till Boston och mötte upp Evelina, Sanna och Joss.
Vi hade middag på Dick´s resort, I don´t like that place!
Men det var väldigt mysigt och efter så tog vi efterrätt på Thinkingcup café( tror jag de hette)

Onsdag så sa jag hejdå till mina finaste vänner, crybaby i bilen påväg hem!!!
Men vi ses snart, typ 3 månader vilket gjorde det lättare!!
På kvällen så gick jag ut och åt min vfamilj i shipyarden på beerworks, mega gott :)
Sen mötte jag upp Emma så såg vi filmen " The great Gatsby" , sjukt bra film!!!
 

Torsdag rullade dagen på som vanligt, Thea hade sista dansträningen samt skolavslutning!
Sen så på kvällen så gick jag och Emma till Stars för middag och hockey, så jäkla nice var det!
Synd bara at Bruins förlorade.. men Henrik Lundqvist har mitt hjärta så svårt val där!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback