REBECCA RYDBERG

VECKAN SOM VARIT- IKEA!! | 2013-03-25, 19:21:56

Det jobbiga med att blogga på en seg dator är att bilderna tar tusen år att ladda upp.
Så därför är jag kass på att blogga nu för allt tar för lång tid och vill inte blogga utan bilder!!
Men förra veckan rullade på bra faktiskt!
Fick höra från Kalle att han ville att jag skulle stanna ett extra år,
" Muuuuum, can Rebecca please stay for two years?"
Blev så glad så jag inte kunde skälla på honom dagen efter ;)

På måndagen så firade vi Emma, 15 aupairer invaderade Liberty Grill!
Sen tisdagen så gick jag och Emma på dubbelbio, Identity Thief + 21 over
BÅDA SÅ SJUKT BRA!!!
Onsdagen spenderades hemma med serier, plugg och glass.
Torsdagen åkte jag med Emma till marshalls, fikade på brewed awakenings och sen kolla serier!

På dagen i torsdags så var Thea ledig, så vi passade på att åka till IKEA!
Vi åt god god lunch och sen drömde jag mig bort i " egen lägenhets drömmen"
Efter det så handlade jag som en äkta morsa, plånboken i handväskan, barnet i vagnen och en fylld vagn.
Tog med mig gottigott saker hem till mig själv, emma och min värdmamma :)


 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback