REBECCA RYDBERG

TORSDAG- TRÄFFA FAMILJEN EFTER 6MÅNADER APART!!!! | 2013-03-05, 06:45:27

Vaknade upp före tuppen, så excited inför att träffa familjen!!
Hade Emma över på frukost och sen myste vi på marshalls innan det var dags för städning +plugg.
När jag var klar med allt  så svängde jag förbi Emma för lunchmys innan jag åkte till flygplatsen!
Kändes så galet nervöst och träffa familjen, men det var så himla underbart!!!
Min crazy familys plan hade landat 40min för tidigt men dom kom ut 1h senare som "tur var"
Och det dom hade gjort var självklart att fastna i tullen med all min mat dom tog med sig hhahaha

Och efter en lång oväntat guidetur igenom Boston så hittade vi hotellet!
Jag och bror åkte hem med alla mina saker till mig och sen åkte vi tillbaka till hotellet.
Dom bodde på ett helt okej hotell precis vid fenway och kenmore.
Väldigt centralt och väldigt bra rum tycker jag, lite för ofräscha för min syster dock ;)

Alla gick och la sig tidigt på torsdagskvällen utom jag, jag satt och lekte med min nya IPHONE5!!!!
Älskar mina fina föräldrar som hade köpt en sån fin present till mig :D
Kommentarer
Kommentarer

Trackback