REBECCA RYDBERG

THE LAST DAY IN MIAMI | 2013-03-18, 04:20:26

Förlåt kära vänner för ingen uppdatering denna vecka.
Har varit mycket och tagit igen sen min semester med både jobb,skola,familj och vänner!
Tänkte ta allting i ordning så jag vet rätt dag och datum med allt om jag behöver kolla tillbaka :)
Så söndagen, 10 mars så hade vi vår sista dag i underbara Miami
Vi satt med ångest och tårar över att åka hem, men utnyttjade varje liten soltimme innan vi åkte!

Tog en sista cykeltur, låg och glassade, knäppte massa kort, sa hejdå och hoppade på ett plan mot kylan!
Sen avslutade vi med att alla på hostlet gjorde harlem shake!!
Miami 2013 har varit en av dom bästa resorna i mitt liv, så sjukt jävla bra!
Tusen tack till alla mina underbara tjejer + christoffer ofc!!!!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback