REBECCA RYDBERG

SHOPPING& HEJDÅ TO MY LOVLEY FAMILY | 2013-03-05, 20:00:41

I söndags så åkte vi till Victoria´s secret för shopping!!!
Strosade runt i alldeles för många timmar och gjorde av med alldeles för mycket pengar.
Aldrig handlat så dyrt på ett och samma ställe ever, blev runt 3000kr och jag blev väldans fattig....
Dock så blev min garderob rik och påfylld tills Miamiiiiii :)
Efter några timmars shopping på VS så gick jag in och köpte mina efterlängtade  Ray ban!!!!
Sååååå himla himla nöjd :)

Efter det så gick vi in en snabbis på footlocker för att köpa skor till mamma.
Som tur var så var hon så snäll så jag också fick ett par, galet nöjd!!
Efter det blev det snabblunch inne i stan innan vi åkte tillbaka till lägenheten.
Plockade ihop, städade och sa hejdå till världens bästa familj med gråten i halsen.
Det var inte lika jobbigt som jag trodde det skulle vara att säga hejdå.
På arlanda stod jag och mamma och grät oss röda i ansiktet
Men det känns så lättare nu, om mindre än 6månader så ses vi igen!!

Senare så åkte jag till chinatown där min buss gick ifrån, och 1.5h senare satt jag på bussen mot Boston!!
Mina värdföräldrar var guld, dom hade ställt min bil på busstationen så jag slapp gå i regnet!!
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback