REBECCA RYDBERG

MUSIKAL MAMMA MIA | 2013-03-05, 19:54:42

Lördagen var folk inte lika pigga på att gå upp.
Men vi gick upp och åkte till Hardrock café för lite gottigott lunch!!
Fajitas i mitt hjärta säger jag bara, HUR GOTT???
Efter en stor och mättande lunch så gick pappa, mamma och martin på shopping.
Medans jag och Linn gick på bästa musikalen, mamma mia!!
SÅ HIMLA BRA, LOVED IT :D

Efter den så var det direkt hem och fixa sig!!
Sen så korkade pappa upp champagne också myste vi med lite kortspel och lyssnade på SHM!
Sen vid 7pm kom Louise och Lisa så tog vi en taxi till Brooklyn!
Förutom att vi fick vänta i 1h på biljetterna så var det en awesome kväll.
Aldrig varit med om sån stämning, och alla bara dansade och sjöng och var helt galna!
Inte för att glömma att ALLA rökte på också, man kunde inte andas!
MEn men Swedish House Mafia, ni är BÄÄÄÄÄÄÄST :)

Efter konserten blev det dock kaos och det slutade med att jag åkte hem istället för att gå ut.
Min stackars syster hade suttit och väntat på att vi skulle hämta upp henne och gå ut sen klockan 7(6h)
Så hon var lagomt grinig när jag kom hem och med all förståelse!! 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback