REBECCA RYDBERG

MOT NYC - SHOPPING | 2013-03-05, 19:48:23

Veckan rullade mer eller mindre på bra.
Jag hade fullt upp med läxor och lektioner på harvard!!
Sen hann jag med och träffa Lena som kom tillbaka från Finland :D
Minns inget mer jag gjorde tyvärr, satt dock och pluggade tisdagen från 6-10 nonstop!!
BRA JOBBAT!!

Torsdagkväll så satt jag mig på bussen mot NYC för att återförenas med la familia!!
Höll på och få komma fram på fredagsmorgonen för bussarna var fulla, men fick sista " standby" platsen!!
Så mamma och pappa mötte upp mig i en taxi vid midnatt, då lyste empire state building fint i blågula färger :)
Åkte till lägenheten där mina syskon sov och var grinig för jag väckte dom!!

Sen fredag så åkte jag med mamma och pappa och fixade busskort i NYC.
Vi strosade genom nå mataffär ofc, dom är så besatta!
Sen gick vi förbi vårt gamla hotell, så himla fint vill bo där igen....
Efter det så åkte vi till chinatown för vi ville äta kinamat, fanns bara ett problem!
Efter över 1h på bussen så var vi ändå inte i chinatown utan på wallstreet.
Hungriga som vi är så tog vi första bästa ställe, det var inte kinamat men helt okej mat ändå :)

Efter det så blev det shopping på TJmaxx och Century21, pappa gav upp efter 15min och åkte hem!
Jag hittade en massa linnen till MIAMIIIIII :D
Efter strosat runt halva dagen så avslutade vi med en mysig fika innan vi åkte hem till pappa och Martin.
Bytte om, spelade kort, drack vin och sen gick vi till en mysig Italiensk restaurang.
Åt 3rätters och drack gudomligt gott vin :)

Kommentarer
Kommentarer

Trackback