REBECCA RYDBERG

FREDAG- TROLLEY TOUR | 2013-03-05, 07:02:24

Fredag morgon 07.00 vaknade jag upp KLARVAKEN och redo för att visa familjen Boston.
Enda negativa var att alla sov, men jag satt igång väckningsprocessen så vi var vid frukosten 07.20!!
Det var supergod frukost, bagels, crossianter, frukt, yoghurt, våfflor och massa mer!
Sen köpte vi biljetter till Trolley tour, en buss som går runt typ hela Boston och visar alla viktiga ställen.
Vi hoppade på och av bussen lite för att utforma vår egen dag :)

Vi kollade runt Fenway lite innan vi hoppade på bussen, sen stannade vi vid TD Garden där vi hoppade av.
Det var i princip det enda min bror ville se i hela boston, Bruins hemmaarena!
Nästa stop var vid prudential center  där vi smakaskade i oss lunch.
Klassiska cheesecake factory var ju ett måste, tyvärr så orkade ingen med en cheesecake efter maten!!
Mätta som fetton så gick vi och shoppade lite i prudential innan vi åkte upp i skyviewn.
Det kostade 14dollar för att få se Boston från höjden, det var otroligt fint och det rekomenderas!! 
Efter vi kikat på utsikten så blev det lite mer shopping, gick på bästa shoppinggatan Newbury street.
Det enda jag dock fick med mig var en tröja från Zara, för 70dollar!!!!
Aldrig lagt så mycket pengar på en vanlig tröja...

Sista timmen innan humören och benen började dö ut så strosade vi runt på Macys.
Sen tog vi en tuppluris på hotellet och sen gick vi till en restaurang som heter Uno´s för middag.
Otroligt god pasta, tooooo die for ungefär :)


 


 


Kommentarer
Kommentarer

Trackback