REBECCA RYDBERG

FREDAG-LÖRDAG | 2013-03-19, 19:31:36

Förlåt för dålig uppdatering!!
Orkar inte skriva något om veckorna då jag inte gjort något speciellt.
Hade skola, pluggade,gick på bio, sov för lite och åt för mycket...
Fredag så firade jag Kalle, han fyllde 11 på lördagen men då skulle dom till skidhuset så ja firade han själv!!
Han blev superglad över sina presenter :)
Helgen däremot så fredag tog jag och  Emma oss ut på äventyr i bilen.
Åkte fel fel fel i 2h och kom sent till jossans födelsedagsmiddag!!
Men men väl där så var det super mysigt och roligt :)
Kvällen slutade med att Emma rullade in, full som en kastrull och jag olivia och emma somnade sött!

Lördag så åkte jag och Emma på mer äventyr, runt runt runt i rondellen.
Vi har ingen gps och vi är inga bra kartläsare.. men efter några varv i rondellen och runt ponden så finally!
Hittade dit vvi skulle, vilket var en balklänningsaffär :)
Vi kikade och provade och kände oss väldigt fina för en stund!
Efter de åkte vi hem till mig och lagade mat, stuvade makaroner och svenska köttbullar!!
MATKOMA resten  av kvällen!!
 
'
 
Kommentarer
Kommentarer

Malin

Låter som ni skulle behövt gps Bengtsson :)

2013-03-21 @ 20:43:01
Trackback