REBECCA RYDBERG

FAMILJ + FAMILJ PÅ MIDDAG | 2013-03-05, 07:26:52

Söndagmorgon tog vi oss ut mot Hingham för en frukost/brunch på Stars.
Min värdpappa var snäll och hämtade upp oss i quincy och skjutsade oss till stars.
Mamma var så nervös så hon höll på dö och Thea så exalterad så hon löjlade sig!!
Efter en super god brunch så visade jag dom runt hela Hingham, gick på ca 30min hahha!
Sen så åkte vi till Derby för att köpa skor till mig, hittade dock inget..
Efter det så åkte vi till Marshalls och mataffärer, pappa ville snoka runt!

På eftermiddagen så åkte vi hem till mig för att förena mina två familjer haha!
Alla verkade komma bra överrens och det var super trevligt!
Vi åt äkta amerikansk mat, extra stora portioner som min värdpappa sa också!!
Sen vid nio tiden så skjutsade jag la familia till tåget så jag fick plugga heheh!
Var inge sorgligt och lämna dom då jag hade fått en stor dos av dom!!
Men redan måndags morgonne så saknade jag min fina familj...
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback