REBECCA RYDBERG

TORSDAG | 2013-06-07, 04:00:50

Denna dagen har jag varit överallt och ingenstans på eftermiddagen!!
Det blev köra köra köra fram och tillbaka och hit och dit från 2-6!!
Men sen vid halv sju så lugnade det ner sig och då åt jag och Thea delicat middag, pasta och köttbullar!
Sen åt vi DD, rester från dagens paj, muuummma :)
Efter det grävde vi ner oss i soffan och sen fick jag lägga sötnosen i sängen.
Bästa jag vet är att få lägga min lilla angel, och när hon säger" Can you  stay and cuddle with me?"
Hjärtat smälter juu♥

Nu försöker jag iallafall göra klart mina läxor till helgens otroligt roliga helg!
Jag och Josefine är sjukt taggade på att åka till skogen mitt ute i ingenstans utan mobiltäckning.
Samt veta att vi kommer ha lektioner hela lördagen, från tuppen till månen.
Men det ska väl bli mysigos och åka ut på landet som dom svennar vi är?
Vi ses efter helgen om jag överlever , auf wiedersehen!!!
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback