REBECCA RYDBERG

TISDAG- ONSDAG | 2013-06-06, 20:02:59

Dålig uppdatering här igen :)
Men i tisdags så blev min vfamilj helt plötsligt crazy så vi hade världens roligaste middag.
Började med att alla barnen klagade på maten, den var äcklig osv!
Sen helt plötsligt så sätts musik på och Thea och Kalle går loss och dansar järnet.
Sen så står  Lisa och Steve och kör all in till sin favorit låt.
Jag och Andreas sitter fint kvar vid matbordet och asgarvar.
Sen slutar det hela med att hela familjen( inklusivemig) står och shakar asset till GANGHAMSTYLE!
Den absolut roligaste kvällen på länge haha!
Sen kom Emma över så gick vi downtown för glassmys och sen åkte vi på bio.
Med Lisa, Kajsa,Lisa, Lena och Duda , så såg vi på Fast and the furious 6, sjukt bra!!

Igår så gick dagen bra och fort, det var soligt så vi hängde på båtklubben.
Jag provade mig även på att göra egen smörgåstårta, så galet gött!!
Sen somnade jag på soffan 5.30 och vaknade upp snabbt vid 7pm.
Tog mig in i sängen , la mig där och vakande upp 3.30am!
Så blev sömnlös från 3.30 tills jag började jobba vid 7...
Kommentarer
Kommentarer

Trackback