REBECCA RYDBERG

THE PAST WEEK... | 2013-06-24, 02:03:09

I måndags så hade jag Thea hela dagen since she is out of school!!
Så hade playdates hela dagen och sen firade vi min värdmamma Lisas födelsedag på kvällen :)
Blev god middag med lax och sen marängswiss till efterrätt :)
Hon fick lite svenskt godis och ett halsband med barnens namn på.
Det roliga var att Steve också hade köpt ett halsband, ( dock i vitt gulder) och mitt i silver hahha!
MEn det var barnens initialer på och mitt var namnen på så det var ju lite tur ändå!



Annars så har vi bara myst runt i fina sommarvädret som vi har haft hela veckan!!
Vi har levt på båtklubben där vi catching crabs all summer!

Firade min vän Lisa som fyllde 20 år!!

Jag hämtade ut mina kuddar som jag beställt så det här ( plus en till harvard hood) är det jag har från mitt älskade Boston och Hingham. Sån seperationsångest just nu... vill inte åka hem!!
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback