REBECCA RYDBERG

SÖNDAGKVÄLL! | 2013-06-03, 05:59:57

Efter Whale Watchen så skiljdes vi från Hanna och åkte tillbaka till south shore, Hingham.
Jag skjutsade Emma till Hull för att gå på Duda´s födelsedagsmiddag.
Jag kunde inte gå för hade väldigt ont i magen, har ballongmage när jag dricker mjölk.
+ jag kände att jag varit ifrån familjen hela veckan så det var the right thing to do!
Så åkte hem till la familia och jag kände verkligen hur jag saknat dom!
Fooled around med Andreas och Kalle samt hjälpte till med maten.
Sen helt plötsligt plingade det på dörren och Lisa ba " justia den nya barnvakten kommer nu"
Mitt hjärta har nog aldrig stannat så snabbt, och jag blev så arg på den nya tjejen hahaha.
Det är ju tur att min familj inte ska ha ny aupair, usch vad jobbigt det kändes!!
Den här tjejen ska ta hand om Thea och killarna på fredag när jag är i Silverbay.
Hahaha helt sjukt hur man reagerar egentligen!!

Men men efter den incidenten så hade vi iallafall middag , grillat ofc!! MUMSI!
Sen så lekte jag med Thea innan hon gick och la sig, mina lilla(stora) bebis!!
När hon sov så slog jag på wallander så kollade jag och Andreas och proppade ostbågar!
Han förstod ett ord, " polis" det är väl allt man lär kunna i en Wallander, eller ? :)
Toppppppen söndag!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback