REBECCA RYDBERG

FRUKOST I CENTRAL PARK | 2013-06-24, 01:44:08

Söndagmorgon vakande jag upp lika tidigt och upp och hoppa tidigt med hela högen!
Vi skulle upp för att ha mysig picknick i central park, så vi gick och köpte frukost och tog oss ner dit :)
Det började regna efter ca 2min på vår mysiga filt men det var mysigt ändå!!
Så efter det så hoppade vi på tourbussen igen , denna gång downtown ist för uptown.
Så vi åkte runt och såg time square, broadway och Soho innan vi hoppade av i Greenwhich village. 
Jag gick och köpte massa gott på svenska butiken sockerbit och sen hoppade vi på bussen igen.
Tog en tripp på Century 21 och sen åkte vi till en godisaffär och dreglade!!
Sen så åkte vi tillbaka till ägenheten för att hämta mina grejer.
Sen sa jag hejdå till mina fina vänner och satt mig på bussen tillbaka till wonderbar Boston!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback