REBECCA RYDBERG

TRAVELMONTH | 2013-07-18, 04:49:10

Igårkväll och idag så har jag varit duktig och skrivi listor och bokat hotell!
Så nu börjar planerna smidas inför min resemånad :)
Planen är just nu att jag lämnar Boston 3 augusti, då lämnar jag Boston, Hingham, Familjen och vänner for good..
Känns så otroligt sorgligt och jag får ont i magen av tanken, men det är verkligheten.
Jag har planerat in en avskedslunch med mina vänner samt så har min vfamilj ordnat en avskedsmiddag för mig♥

Men men tillbaka till resan, lämnar Boston 3e för att åka till San Francisco.
Där möter jag upp min barndomskompis Felix så kommer vi turista där i 3 dagar.
Sen flyger jag vidare till Hawaii där jag möter upp min tyska kompis Regina från training school.
Så spenderar vi en vecka i Honolulu där vi som det ser ut just nu ska surfa, snorkla, rida häst på stranden!!
Jag är så happy happy :)

Efter det så beger vi oss till LA där vi stannar på obestämd tid, kommer bli så awesome :)

Så det här hotellet bokade vi idag i San Francisco!!
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback