REBECCA RYDBERG

NANTASKET BEACH | 2013-07-18, 04:22:00

Efter beachen så åkte vi till Hull för att gå på LCC möte, mitt allra sista!
Så saaad but truuue....
Efter att vi signat papprena så gick vi till Barefot Bob´s för middag :)
Fick dock vänta 20 min på bord och sen 1h på mat så jag var SÅ JÄVLA LACK.
För hade inte ätit sen frukost, och när jag inte får mat ... ja då vet iallafall Mamma att man ska hålla sig undan!

Efter middagen så åkte vi till Weymouth till Bobby för ett till Vemma event.
Dock så var vi 2h sen... så vi missade allt och kom dit när alla åkte hehhe.
Men vi följde med dom till beachen ist, dock så  gick dom och åt och vi gick på stranden.
Jag , Emma, Elinor och Agnes bestämde oss också för att ta ett kvällsdopp, så himla mysigt :))
Nantasket beach är helt galet fint!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback