REBECCA RYDBERG

MY SECOND LAST WEEK......... | 2013-07-28, 06:49:08

Goder kväller :)
Det är lördagskväll och jag har nog varit med om en av de emotionellaste(inget ord) helgerna ever.
Men först lite om veckan, birthday party åkte vi på 30min härifrån.
Thea lekte och jag shoppade, bästa combon!!
Sen hade vi fint väder i onsdags så hängde på båtklubben hela dagen.
Torsdag och fredag dock så har det regnat och varit kallt, jag fick till och med packa upp jeansen.
Vi gjorde äcklig Jello(smakar bajs) , sen så åkte jag och Thea och bowlade medans killarna seglade.
På kvällarna har jag hängt med Emma förutom i torsdags då jag hade mysigaste familjekvällen.
Drack rött vin, åt massa gott, skrattade, pratade om de förbjudna( hejdå) och dansade loss efter middagen.

För övrigt så har jag fått höra ett antal gånger och av ett antal personer hur brun jag är!
Jag har nog aldrig  varit så tan som jag är just nu, jobba utomhus på sommaren måste vara det bästa ever!!
Sen har jag varit på en farm och kollat på galna hoppande getter, skrikande hönor och smutsiga grisar.
Var roligt men gillade bara hästen, som för övrigt heter Kiwi(?)
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback