REBECCA RYDBERG

LÖRDAG- POOLHÄNG HEMMA HOS KAJSA | 2013-07-18, 03:27:00

Tillbaka till helgen.
Lördagsmorgon vaknar jag upp vid 7 av att Thea härjar utanför, men bara skönt och komma upp faktiskt!
Fixade lite och åt god frukost med mina vbarn innan Emma kom så åkte vi hem till Kajsa.
Dagens plan var poolhäng eftersom Kajsa var ensam hemma med pool och jaccuzi , så nice!!
Så under dagen rullade folket in, det var jag . Emma, Kajsa, Lisa, Karolina, Elinor och Agnes.
Vi badade , hoppade, lekte, läste svenska tidningar, tjockade i oss chips och dipp och massa mys :)
Sen fick jag  ta och åka hem vid 5 tiden för att jobba.. blev dock ett snabbt pass.
Hjälpte till och leka med Thea medans Lisa gjorde sig iordning.
Gjorde lite middag , kollade på high school musical med Thea och sen bara put her in bed.

Efter det så var Elinor en ängel så hon plockade upp mig och sen köpte vi vin.
Åkte tillbaka tll Kajsa där alla fortfarande var kvar, + Elisa och Lisa :)
Så vi åt glass och jordgubbar, sen chips och dipp och kollade på Parental Guidance .
Så jävla bra film, jag skrattade precis hela filmen så det var äkta Rebecca humor :)

Efter filmen så rullade alla " icke svenskar" hem medans vi stannade!
Vi var fulla och glada på vinet och bestämde oss för att nattbada, skinnydipping 01.30 på natten.
Så hej och hå bikinis flög åt alla håll och vi hoppade som om vi vore 5 år igen.
Tänk er känslan att hoppa i en pool, mitt i natten med alla sina fina vänner till världens bästa musik!
Jag var så taggad, jag var så lycklig, jag mådde så bra och jag bara AAAAAH bästa bästa!!

Vi avslutade kvällen med deeptalk i jaccuzin vilket verkligen satte ett perfekt slut på en perfekt dag.
Sen somnade vi alla i en varsin del av soffan, jag och Emma hållandes hand i hand, så romantiskt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback