REBECCA RYDBERG

FRIDAY | 2013-07-28, 07:01:00

Så igår var jag och Thea på storytime och på en farm för att leka med massa djur.
Sen fick jag sluta vid 3.30 men sen var jag en angel(somalltid) och körde runt Andreas i 1h.
Sen äntligen så åkte jagoch fixade mina naglar, så nu är dom långa och fina igen :)
Emma kom dit och mötte upp mig så åkte vi till Shipyarden för att köpa sista " hingham" grejer.
Denna helg är min sista shoppinghelg för på måndag så ska väskorna stängas är det tänkt...
FATTA HUR SJUKT?!
Jag har så mycket kvar att göra och tiden går för fort och jaag är inte redo för detta!!

Men men sen åkte vi hem till mig så jag fick fixa mig lite + skypa med mamma.
Fick tråkiga nyheter om min lillebror, tycker så synd om dig sweetie!!!
Men lots of love back homeeeee!
Så efter de samtalet blev jag mer shoppingsugen, shopping lindrar allt.
Så vi åkte till Derby Street och jag fick med mig 2 par jeans hem från express, älskade affär!
Sen kände vi för Taco bell så vi köpte med oss det hem och åkte hem till mig för mat och filmmys.
Spillde dock en hel pepsi genom drive in luckan där  så min vmamma fick tvätta bort colafläckarna haha.
Men men klantarsel 1, that´s meee :)

Så vi kollade på en film och sen åkte jag iväg för att säga mitt första hejdå.
Det var svårt och jag är så dålig med känslor den här veckan, så ja va lite sadface efter.
Som tur var så var min syster vaken på skype när jag kom hem, så efter 1h med henne så kändes allt bättre igen.

Eftersom jag inte hade några bilder från igår hahha så får ni helt enkelt 2 bilder som jag glömt och lägga upp.
Förra helgen så gick jag och Emma ut med Duda och sin kompis i Scituate på en bar.
Det var galet kul!!



Sen dagen efter så hade vi hejdå middag på Stars för fina Amanda som åker på resemånad!!
(Dock för er Sandviken folk så betyder det att Rebecca kommer till hennes famillj!!)
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback