REBECCA RYDBERG

THE PAST WEEK... | 2013-02-11, 03:11:39

Förlåt för kass uppdatering...
Sitter nu och kikar på grammygalan så ingen lust och blogga egentligen.
Men imorgon börjar jag skolan igen(??????) så jäkla galet.
Lyssnar man på Sandra så kommer jag inte ha något liv från nu till maj.
Så vi får väl helt enkelt se hur det går!

Senaste veckan har gått väldigt fort och jag jobbade bara mån-tors.
Men ja jag har hunnit gjort klart stora delar av min scrapbook, ska fixa mer innan min familj kommer.
Vill visa dom min fina scrapbook och ev. skicka med lite hem.
Sen så har jag också hunnit med och fira  6månader här i staterna, ett helt halvår!!!
Känns så galet roligt och tiden har  gått så galet fort!
Men jag älskar mitt nya liv och skulle inte byta bort det för något i världen!!

I torsdags skulle bostontrion träffas för att fira våra 6månader här i staterna.
Men eftersom hela Boston gjorde sig redo för stormen (the blizzard) Nemo så gick det inte.
Min värdfamilj bestämde sig för att fly stormen och åka redan torsdagkväll till vårt skidhus i New Hampshire.
Så det var synd att jag inte hann träffa Hanna och Christoffer.
Men det var väldigt roligt att vi åkte upp en dag tidigare och fick en extra dag i skidhuset!
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback