REBECCA RYDBERG

ONSDAG- BIRTHDAY + SCHOOL | 2013-02-14, 19:23:00

Igår så hade jag ännu en bra dag med barnen, jag och Thea hade mysfrukost på starbucks!!
Sen fyllde min värdpappa år så hans föräldrar kom hit på födelsedagslunch, mumma!!
Fick sluta lite tidigare för familjen åkte iväg på födelsedagsmiddag.
Hade också gärnat vela följt med... dom åkte till en häftig restaurang called David Busters , tror jag!!
Hahah Kalle var iallafall extas imorse så antar att den är cool. 
Innan dom åkte gav jag Steve mina presenter, dom var väldigt ironiska och roliga men han gillade dom :)

Efter det tog jag mina saker och åkte iväg till Harvard igen, köpte skolböcker för 100 dollar.
Kom dit och fick en chock, vi hade fått 2 läxor på mejlen vilket jag inte hade sett.
Mejlet hade kommit till min skräppost så jag började typ gråta.
Skämdes ihjäl och blev galet röd i ansiktet, så jävla pinsam lektion var de!!
Ajaa nu ska jag lära mig att kolla ÖVERALLLT!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback