REBECCA RYDBERG

ONSDAG DECEMBER 11 - LAST DAY IN LONDON | 2013-12-27, 22:20:16

Onsdagen såg vi som vår sista dag i princip så vi hade fullt upp hela dagenn!!
Började dock med lyxfrukost på Starbucks, som jag saknat det!
Sen så tog vi oss till ett shoppingmall, det var helt galet stort!!
Massa bra affärer, så jag sprang runt, in och ut i varje affär typ :)
Mamma behövde en paus så hon satt sig i champagnebaren och väntade, varför har inte vi det här??
En mysig och lyxig bar mitt i köpcentrumet där man sitter och dricker ett glas för att sedan shoppa vidare.
Loved it!

Vi åt en god mexikansk lunch också och sen kikade vi klart resten av mallet.
Efter det så tog vi en sista tur in på Primark och fick med oss lika mycket hem som dagen innan.
Sen åkte vi mot Waterloo och sen London eye, ingick ju lite mer än bara resan i min 20årspresent.
En av grejerna var musikalen och en var London eye, så vi åkte upp i den.
Sjukt mysigt men också sjukt läskigt haha, skulle vara roligt och se på dagen också även om kvällen oftast är mysigast.
Men efter en tur där så tog vi en taxi( sötaste jäkla bilarna ever) till Harrods
Där var jag i himlen!!

Även där hade dom champagnebar, och jag fick Macy´s känsla all over!!
Vi strosade runt där en stund, kikade bland alla barnkläder( om jag glömt och sagt de så ska ja bli moster!!)
Mina barn ska ha burberrykläder, så snyggt!!
Sen utnyttjade jag min tredjepresent, en Michael Kors väska hihihihi LOVE IT!
När vi kände oss klara så tog vi oss till Hard rock café för att avsluta kvällen på bästa sätt.
Det var lång kö så vi började med en varsin daquiri utomhus, hur sjukt?
December och vi kunde sitta ute och dricka kalla drinkar!!

Sen fick vi iallafall bord, så delade på nachos och fajitas, mumsmums!
Fick även lite mer bubbel innan vi jagade en taxi hem till hotellet igen.
Avslutade sista kvällen med några till glas bubbel i baren och sen sovdags:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback