REBECCA RYDBERG

LONDON 9 DECEMBER | 2013-12-22, 15:31:00

Söndagen efter min fiesta så packade jag ihop en liten väska och sen bar det av mot Arlanda!!
Jag och mami tog tåget dit, checkade in på Clarion hotell och sen gick vi och åt supergod middag i skycity!
Pasta, oxfilé och svamp, nomnomnom.
Vi avslutade kvällen med söndagsmys till Johan Falk!
 
Måndagmorgon åt vi världens godaste hotellfrukost, dom bjöd på 4 stora bord med grejer.
Man fick även göra egen omelett, pannkakor och våfflor, säger bara nomnom!!
Sen vid 10.00 så gick vårt flyg mot London, jag sov precis hela vägen!!
Vi kom fram till hotellet vid 13.00 så vi gick direkt ut för mat, blev pizza hut.
Äter aldrig det i Sverige så passade på nu  :)
Sen hittade vi en skylt som påminnde mycket om TJmaxx som fanns i USA.
Så vi gick dit och den hette " TKmaxx" och hade samma upplägg som TJmaxx fast med sämre märken!!

Strosade runt på oxford street resten av eftermiddagen, spenderade minst 2h inne på PRIMARK!!
Gick loss som crazy bananas där inne, helt sjuka priser!!
Sen hittade vi på både starbucks och Victoria ´s secret, kändes nästan som jag var i USA igen...
Men kan säga direkt att amerikanska är SÅ mycket bättre än brittiska, förutom på killar.
Så sexigt med britter när det kommer till dom, annars så vill jag slopa brittish english, förstod nada!

Vi avslutade kvällen med middag på en mysig restaurang i närheten av vårt hotell.
Min mat ser sjukt äcklig ut längst ner men var super god :)

Finaste VS jag varit inne på ,ever!!
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback