REBECCA RYDBERG

FRIDAY - I LOVE MY FRIENDS! | 2013-12-08, 17:56:11

Den efterlängtade fredagen kom iallafall och jag jobbade på som  vanligt.
Sen vid 14.00 så kom två små blondiner in i butiken som en surprise!!!
Dom gör alltid något luuuurt så där stod dom och jag var så galet glad och få se dom igen!!!
Så jag Malin och Maria åkte vidare mot stan för att plocka upp våra två andra blondisar.
Värmland hade anläääääänt så fick träffa Emma och Elinor för första gången på svensk mark!!
Kändeeeees helt otroligt bra och jag tjöt av lycka!!!
Så vi åkte hemåt, stannade i Valbo för att fixa lite julklappar jag lära ta tag i .
Sen åkte vi hem till Sandviken där Hanna befann siig, mina finaaa väään från varberg!!!
Så samlad med mina 5 favoriter på svensk mark, i lilla sandviken, i mitt hus!!!

Vi pratade minnen och interna saker bara vi som varit i USA kunde förstå och det kändes så bra!
Man har sina vänner man kan prata om USA med men inte på samma sätt som dom som faktiskt satt isamma sits.
Så vi pratade av oss om USA och sen kom Maja och Evelina över för att mysa lite med oss.
Vi åt exotiskplanka och drack massa god skumpa!!
JAg fick också en champagnekylare och bubbel av mina bästavän Evelina, gullunge!!!!

Vi avslutade kvällen med att mysa ner framför Idol och såg Kevin min älskling Walker vinna!!! :)
Så kom Jossan och Matilda över också och Matilda min gounge hade med sig en barbietårta!!
4 barbietårtan jag fått och jag ska visa er alla sen när jag får bilderna av Matilda.
Men det är något internt som började när vi gick på högstadiet hahah ville gråta av glädje!!

Mot tolvslaget så bäddade vi alla ner oss och slumrade snabbt!
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback