REBECCA RYDBERG

13-15 DECEMBER | 2013-12-27, 22:49:00

Vi kom hem från London torsdagkväll och sen upp och hoppa fredagmorgon!!
En jobbdag och en jobbhelg stod på schemat, 
Det var roligt på fredagen för fick besök av mina BLU friends, Rasmus och David!
Så vi körde en kundanalys, en undersökning på alla kunder,
Riktigt intressant och gick faktiskt bra :D

Efter jobbet så myste jag med Johanna och Maja, kollade på mitt liv som popstjärna hahah!
Sen så satt vi och lyssnade på gamla godningar från vårt älskade 2000 ;)
Vaknade upp på lördagen och mådde skit.
Så åkte till jobbet på lördagen, pinade mig igenom 3h och sen klarade jag inge mer.
Så med världens dåligaste samvete( aldrig sjuk från jobbet) åkte jag hem och sov resten av dagen.
Söndagen tillbringades på exakt samma sätt, liggsår sådär lagomt på söndagskvällen!!

Måndagmorgon i min brevlåda låg finaste kortet från mina änglar på andra sidan!!
Dom har varit i Australien for too long now!!
Men fick ett super fint grattis kort, so happy :D

Senaste veckan har jag också lyckats få ihop en gran med mami och ett pepparkakshus, julfeelings!
 

 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback