REBECCA RYDBERG

10 DECEMBER 2013 | 2013-12-27, 21:50:10

Mamma började må dåligt på måndagskvällen och det höll i sig även på tisdagen..
Då blev jag alltså äntligen 20år!!!!
Enda nackdelen var att jag inte fick fira den med att gå på systemet hehhe, men galet ändå.
No longer a teenager!! 
Vi firade min födelsedag genom att äta en god frukost och sen hoppa på en hop on hop off buss.
Åkte runt på den ett bra tag, jag älskar det, man hinner se mycket och man slipper gå ;)

Vi hoppade av för lunch vid madame tussauds, åt på ett super gulligt litet hak, såg väldigt brittiskt ut.
Åt en god burgare och sen gick vi in på M T för att hitta massa kändisar ;)
Jag var inte lika nöjd över det här som i NYC, kände att det fanns lite roligare dockor där än här.
Dock så gillade jag 4D filmen här, sjjukt häftig haha :D
+ att dom hade gjort som ett minnesrum av Nelson Mandela!

Efter nån timme där inne så åkte vi vidare och såg massa fint.
Sen åkte vi till hotellet för att byta om.
Så tog vi oss till Piccadilly circus för god födelsedagsmiddag och musikal :)
Vi hittade en super mysig Italiensk restaurang i närheten av teatern.
Jag åt god pasta gorgonzola också lyxade vi med lite bubbel.

Sen vid 21 gick vi alltså på musikal, Dirty Dancing.
Den var SJUKT braaaa, blev helt kär!!
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback