REBECCA RYDBERG

DAY 1 | 2013-08-08, 08:31:00

Vi kom ut på San Frans gator vid 4 tiden, så stannade vi på ett mysigt café för lunch.
Jag åt god pasta alfredo( som vanligt) så satt vi bara och pratade och tittade på allt folk.
Sen gick vi en sväng på union square, the heart of San Fran.
Kändes lite som Stureplan i Stockholm, husen och affärerna och så!
Strosade mest runt och letade efter visitor center för en karta. 


När vi väl hittade det så var som självklart stängda så vi traskade tillbaka till vårt lilla hood.
Läste på internet att vi bodde i ett av dom farliga ställena vilket inte överraskande mig.
Vi sprang typ promenaden på 15 min för att det var så mycket knäppa människor.
Fulla, höga, aggressiva, hemlösa och ja, det var en hemsk syn!!

Eftersom vi inte vågade oss ut sen så blev det mys framför tvn.
Sen somnade jag ganska tidigt eftersom min kropp var i Boston tid (+3h)

Kommentarer
Kommentarer

Trackback