REBECCA RYDBERG

LOS ANGELES! | 2013-08-30, 22:21:06

Landade i LA ca 11 pm söndag kväll!
Väntade i ca 1h på shuttle till mitt hotell.. så kom fram efter midnatt och checkade bara in och kröp till sängs.
På morgonen så lyxade jag till det, gick ner och köpte internationell frukostbuffé
Det var allt ni kan tänka er och lite till, pannkakor, bacon,äggröra,hashbrown,frukt,yoghurt,bagels,mufffins ALLT!
Sen åkte jag till foxrentacar och hyrde en bil till mig och Regina!!
Blev precis lika bil som sist när jag hyrde bil med Maja, Matilda och Karin :)
Åkte runt och väntade på att Reginas plan skulle landa, sen vid lunchtid så kom hon äntligen!!

Vi styrde bilen direkt ner till Newportbeach, jag ville så gärna se den eftersom vi inte hann den sist!
Men det var inte så mycket och se, det var väldigt gulliga hus vid stranden och dom hade en pir.
Men mer än så vare inte.. + att det fanns ingen parkeringsplats så vi åkte bara runt och kikade.
Sen passerade vi OC , orange county på vägen tillbaka så himla coolt!!

Efter det hamnade vi i köer när vi närmade oss LA så Regina sov och jag körde 2h och höll på somna!!
Men sen kom vi väl fram till vårt hostel, checkade in och lämnade våra grejer.
Sen tog vi en promme till Melrose Avenue för lite lunch/middag.
Hittade ett jätte mysigt café som vi satt oss på, blev haffade av en promoter direkt också.
Så vi blev bjudna på R&B klubb, Regina som är största fanet av det dog när han berättade vilken artist som skulle komma och uppträda på hans klubb.
Jag bara log och nickade, för förstod INTE ALLS vem han pratade om!!

Aja vi åt gott och sen trallade vi runt i affärer, jag köpte min efterlängtade sjal som jag velat haft i 5 månader!!
Sen gick vi tillbaka till hostelet för comedinight, det var otroligt roligt.
Vi fick öl, hambrugare, korv och sen kom det 3 komiker som uppträdde.
Allt handlade om svarta, sex, alkohol och fest, haha dom var BÄST!!
Efter det kröp vi fint ner i sängen och sov!!

 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback