REBECCA RYDBERG

LEAVING LOGAN ONE LAST TIME.... | 2013-08-30, 23:13:03

Efter en sömnlös natt så tog jag bilen och åkte till foxrentacar för att lämna tillbaka den.
Så 05.00 stod jag där redo och lämnade in den hel och ren.
Sen åkte jag shuttel till flygplatsen där mitt flyg till Washington - Boston gick.
När jag hade checkat in och satt ner för att äta frukost så bara rann tårarna, jag var helt förstörd.
Mitt år som aupair var över och jag hade sagt hejdå till min familj,
jag hade åkt på bästa resorna i mitt liv och sagt hejdå till min travelmonth kompanjon.
Jag ville inte lämna LA för jag visste att det skulle gå så fort innan jag lämnade USA helt och hållet.
Tårarna bara rann och hjärtat dunkade i 120, men tack vare min bästa vän Emma så slutade det efter att pratat med henne.
Jag är så glad och så stolt över allt jag åstadkommit här i USA, det har varit en grym tid och det bästa året i mitt liv!

Jag tog med mig Emmas ord och hoppades på en smärtfri hemresa, flyget från LA till Washington gick bra,
sen från Washington till Boston så var det en kille utan biljett som vägrade gå av.
Stressad som jag är då mitt plan till SWE lämande boston 2.5 efter mitt plan landade så hade vi inte tid och vänta och killen saktade ner allt.
Så jag ställde mig fint upp och skrek att han skulle visa biljett eller gå av.
Min granne log och nickade, vi alla ville åak därifrån!!!

Resan gick sen smärtfritt och väl framme i Boston väntade mina 3 puddingar som jag kommer sakna like crazy!!
Dom hade konkat mina 6-7 väskor från mitt hus till flygplatsen, en stor vagn kom dom med.
Och jag kunde inte ens se dom bakom alla väskorna hahha!
MEn det kändes så galet, det känns som dom var och hämtade mig från en av alla mina helgresor bara.
Och att vi skulle åka hem och sen ses igen på tisdag, på vår tisdagsbio!

Men ju närmare passkontrollen kom ju mer kände jag hur gråten steg i halsen. 
Och inte blev det lättare när jag fick presenter och brev av dom som fick mig att böla!!
Sen hade min mamma ( Emma) fixat ihop en stor mumsig matsäck påse som jag kunde ha på flyget.
UScha uscha jag ville bara slänga min flygbiljett och stanna med mina underbara vänner!!
Men bakom säkerhetskontrollen väntade ju faktiskt mitt flyg hem till verkligheten.

Så vi kramades länge och sedan sa vi dom hemska orden, hejdå!
Jag lyckades hålla mig från tårar enda tills jag vänder mig om och ser min bästavän stå och gråta.
Usch det var det jobbigaste jag varit med om, men vi ses hemma i höst my love♥

 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback