REBECCA RYDBERG

LANDAR PÅ ARLANDA... | 2013-08-30, 23:17:48

Torsdag 14e augusti 2013

Efter en lång och dryg flygresa med mellanlandning på Island så var jag äntligen hemma i SWE!
Alla skrattade åt mig när jag försökte ta av 6 väskor som kom efter varandra på bandet.
Stod där som en idiot med min vagn och bara körde hårt!
Struntade i att alla skratta för jag var trött och ba ville hem hahha. 
Försökte mig också på att gå på toa med mina väskor, slutade med att jag fick kissa med öppen dörr.
Mys!

Men nej sen när jag väl kom ut från gaten och såg min fina syster stå där så kändes allt så bra.
Tårarna från USA var borta och pinsamheten från väskorna bara försvann!!
Min älskade syster hade med sig svenskt skvaller, svenskt godis och viktigast CHAMPAGNE!
My love ♥

Vi styrde sedan bilen mot mormor och morfar, men stannade först på vägen för att jag skulle få äta....
MIN EFTERLÄNGTADE KEBAB!
MMMMHM så gött de va!!
MEn det var så sjukt weird och slå in kod på kortet och beställa på svenska?????!
Aja sen åkte jag hem till mormor och morfar för lite relaxing innan surprisen för mina päron.
Berättar om resten av kvällen imorgon för nu ska jag sova!!
Ligger bara efter med 2 veckors uppdatering nu ,heja heja!
Imorgon väntas inventering på jobbet... yay!
 
 

 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback