REBECCA RYDBERG

TORSDAG - BUSY DAY! | 2013-04-12, 05:37:36

Idag har dagen gått så snabbt så det känns sjukt!
Jag , Kalle och Thea inledde dagen med varsin Macchiato Caramel som är det nya beroendet.
Sen så körde jag tvätt och storstäda hela huset imorse( fick massa beröm sen hihi)
Sen skicka iväg Thea på dans, åka till Emma och få hjälp med taxes + avnjuta en till Macchiato
Blev hela 11 dollar att betala, grattis USA nu blir ekonomin stadig igen.
Till lunch så lyxade jag till det med pannkakor till Thea( måste passa på och va snäll innan dom åker)

Medans Thea var i skolan så åkte jag till Emma för lyxlunch aka tacobell.
Så sjukt gott så jag dog orgasm döden ungefär!
Sen så fick jag sitta kvar i hennes kök för att plugga, hennes vfamilj är i Hawaii.
Så det var väldigt skönt då vi har massa folk hemma som bygger...
Fick inte massa gjort men en del i allafall:)

Sen åkte jag hem till Kalle, tog med honom ner till Nona´s hemgjorda glass.
Så neeeeeeeedrans gottt, sen kom Emma som sällskap igen:)
Efter de så var det taxidriiiiiver, skulle vara på 3 ställen samtidigt.
Slutade med att jag glömde bort Andreas, haha stackarn!!
Men men hann med en massa idag iallafall, agerade riktig mamma också.
Åkte och klippte Kalle och fick beskriva för frisören hur han ville ha.
Undra hur det känns och vara 19år?? ingen känsla jag känner till....

Kommentarer
Kommentarer

Trackback