REBECCA RYDBERG

SUNDAY IN WASHINGTON DC | 2013-04-15, 16:49:02

Sista inlägget jag hinner göra idag!!
Har nämligen sjukt mycket att göra, plugga, städa, packa, köpa present osv!!

Men den här helgen har iallafall varit så galet braaaaa!!
Det känns som varje helg bara blir roligare och roligare och jag börjar få panik över att åka hem.
Snart kommer jag under 100dagars strecket..... buhu!!

Aja söndagmorgon vaknade jag upp trött som ett yrväder, men Emma tvingade upp mig!!
Så vi tog oss ut i det fina vädret, det var över 20 grader hela helgen :)
Så tog vi en promme till " the capital" där många filmer bland annat spelas in.
Sen gick vi vidare runt pennsylvania av, tog bland annat en god frukost ute i solen!!
Så himla mysigt nu när solen och våren är här :)
 

Kommentarer
Kommentarer

Trackback