REBECCA RYDBERG

LEAVING TOMORROW | 2013-04-16, 06:38:33

Paralyzed......
Är så trött så jag inte orkar göra ETT SKIT!
Måste dock städa upp rummet, städa köket och PACKA.
Jag har inte packat något till Californien än och jag åker om hmm... 5h till flygplatsen!!
Men ska försöka ta tag i livet snart, blir nog inge sova inatt!!
Jag har suttit på samma plats i flera timmar och läst om allt som hänt i Boston.
Pratat med vänner som är chockade, mår dåligt osv allt känns så jobbigt!!
Så vill jag inte flyga från härifrån imorgon, bomber på plan skulle ju inte vara en första gång!!
Det är extra jobbigt och gå igenom sånt här själv också, vill att min värdfamilj kommer hem!!
Men men ska vända de här till något positivt, täääääääääänk!
Om 12h står jag i Californien med mina fina fina saknade vänner från Sverige.
Unbelievable♥

Vi kommer att hyra bil och se hela LA på 3 dagar, wish us good luck!!
Jag har dock gjort ett späckat schema ( skönt och vara planeringsnörd igen)
Så vi kommer hinna med allt vi vill se, hoppas jag!!
Aja sen på fredag så kör vi mot Las Vegas och förhoppningsvis Grand canyon!!
Jag är hemma igen på söndag men blir nog inte uppdatering förens på tisdag:)
Lots of Love my friiiiends!!

Dom här tre snyggingarna kommer jag att få träffa imorgon!!!!
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback