REBECCA RYDBERG

ITALIENSK MIDDAG I HOLLYWOOD.. | 2013-04-26, 05:35:00

Tar lite tid och blogga om denna resa, bland annat för vi gjorde så mycket!!
Sen för att vi tog över 1200 bilder på bara min kamera... + dom på Karins kamera haha helt sjukt!
Iallafall efter vår resa till Malibu så kikade vi in Santa Monica Pier från långt håll bara.
Man kände igen det väldigt mycket från många filmer, bland annat ett avsnitt i OC.
Efter det så letade vi oss till vårt Hostel, " Banana Bungalow"  vilket var helt ok.
Rummen var lysgröna och inte bästa men för priset och läget så var det super :)

Vi bytte om, duschade och gjorde oss lite hemma och sen gick vi ut för sen middag.
Jag hade fått hört tidigare om att inte ha mina förväntningar uppe på Hollywood.
Ändå hade jag det och jaa jag blev besviken då på tisdagskvällen, det var lite " slumigt"
Men vi hittade iallafall en liten gullig italiensk restaurang efter ett antal kvarters promenad.
Jag och Maja delade på godaste Bruschetta och pasta :)
Sen tog vi en promenix hem och det blev hyffsad tidig kväller efter lång och intensiv dag!

Santa Monica Pier
Mysig Italiensk restaurang jag inte minns namnet på!!

Vårt rum på vårt Hostel, M&M i våningsäng och jag och Karin i dubbelsängen :)

 
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback