REBECCA RYDBERG

DESTINATION WASHINGTON DC | 2013-04-15, 05:59:48

I fredags så var det lite stress hit och dit hela dagen!!
Kom hem från storytime med Thea föresent och sen bara slängde jag ihop min packning och åkte!!
Var svårt och lämna mitt lilla hjärta som jag inte ska se på en hel vecka...
Älskade värdfamilj är nu i Costa Rica och jag hoppas dom har det så galet bra!!!

Aja back to my friday, kom till Riverside station vid 1pm där bussen gick ifrån.
En drygt 10h lång bussresa med massa trafik, men rolig guide och bra filmer mot Washington DC!
Vi kom fram strax före tolv till ett mysigt hotell mitt i stan, Hotel Harrington.

Några gick ut och klubbade men jag och Emma var super trötta så vi gick till rummet.
Vi hade ett rum med 2 rum och 2 badrum vilket var sjukt nice, vi delade med 3 andra svenskar.
Jag fick sjukhus känslan för färgen på sängarna och blev lite rädd heheh
Så slutade med att Emma fick skjuta ihop våra sängar så hade vi myspyyys!!

Kommentarer
Kommentarer

Trackback