REBECCA RYDBERG

TISDAG- CHEESECAKE FACTORY | 2012-09-30, 23:05:33

Så vi börjar med att uppdatera från i tisdags då :)
Då jobbade jag precis som vanligt, Steve jobbade hemma.
Vi åkte till lekparken i Cohasset med Emma och mötte upp Malin och Nora för en playdate.
Sen så var jag ledig så jag åkte och åt en super god protein tallrik på starbucks.
Sen skypade jag med mamma,pappa, syster , mormor och morfar♥
På kvällen så tog jag 1h promme runt i Hingham, finns så galet fina och stora hus häromkring!
Sen blev jag upphämtad av Lisa och Lucia så åkte vi till Cheesecake Factory för att fira Lisa.
Jag fuskade och åt både en hamburgare och en Cheesecake, illa illa....
Nu har jag iallafall lovat mig själv att inte äta där förens tidigast december!
8 gånger på 8 veckor är liksom LITE för mycket :)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback