REBECCA RYDBERG

SIX FLAGS!!!! | 2012-09-23, 17:34:45

God Morgon :)
Igår hade jag världens bästa lördag!!!!
Fick skjuts av min vmamma till bussen och sen åkte jag till Hannabanana i Lincoln!
Vi blev upphämtade av Christoffer och rullade vidare mot Six Flags :D
( för er som inte vet så är det en galet stor nöjespark)
Jag hade förvarnat Hanna innan om att jag inte åker så mycket, livrädd tjej!
Men hej och hå vi började med den värsta jävla karusellen, skrek och blundade från början till slut :)
Trodde jag skulle döööö, men efter det så var det bara och köra på.
Vi hade verkligen en toppen dag på six flags, galet roligt!!
Hemresan var lite plågsam då vi plågade oss med att prata fest och lyssna på partylista...
Nej snart är det dags för lite alkoholintag, det behöver kroppen :)
Heheh aja vi kom hem vid nio ungefär till Hanna och då kollade vi en grymt bra film.
Dock somnade vi båda två sött i våra soffor :)
Men GALET bra lördag!
Kommentarer
Kommentarer

Linn

Alltså ge mig ditt liv!!!! Fy fan vad underbart du ser ut att ha det

2012-09-24 @ 09:38:25
Trackback