REBECCA RYDBERG

SIX FLAGS IMORGON!! | 2012-09-22, 05:13:00

Nu har jag sagt hejdå till min vmormor( säger man så???)
Haha aja , jag åker ju iallafall tidigt imorgon så vi sa hejdå idag för säkerhetsskull :)
Så imorgon bitti ska jag först upp på en springtur och springa bort quedillasen hehe 
Sen ska jag packa ihop lite kläder och ta en prommis till busstationen.
Buss till tunnelbanan för att sedan nå destinationen - HANNABANANA!!
För imorgon ska jag, Hanna och Christoffer  åka till SIX FLAGS!
Ska bli så jäklaaaa grymt men jag är så galet nervööös!!
Känner mig dock galet modig efter dagens skräckfilm hehe så kommer nog våga lite :D
Får se om jag tar med mig systemkameran eller om det blir lillkameran.
Återstår och seee!
Blir kanske lite dålig uppdatering, tar med paddan till Hanna men vet inte hur internet är.
Jag ska iallafall sova där över natten och så vi kan mysa på söndagen med :)
Pussss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback