REBECCA RYDBERG

SHOPPING I BOSTON | 2012-09-02, 04:20:23

Det här nedan är alltså kläderna jag köpte idag!
Lite tråkigt när butikerna kryllar av nya fina höstkläder och det är minst +25 grader ute.
Det blir inte riktigt att man är sugen på att köpa en skinnjacka eller ett par bots då!
Men så fort hösten kommer så blir de iväg på en ny shoppingsväng.
Föresten, Maja och Sanna!!
Jackan från Zara som jag nästan grät över förra året, för den var slut i hela Stockholm.
Den finns här!!!!
Dock endast 5st kvar, och tänker inte köpa en vinterjacka i september hihi :)


Hittade sötaste sovplagget, rosa hotpants!
Sen hittade jag en vanlig T-shirt i samma butik( forever21) så tyckte dom passade bra ihop :)

Äntligen köpt Harvard tröja, som jag längtat!
Jag och Hanna har i princip bestämt oss för att börja plugga där efter jul :)

Inte bästa bilden.. men jag har tidiigare samlat på  I Love ... shotglas från olika länder,
Men nu blev det att jag ska samla på det från varje stad jag besöker( större städer)

Basic linne från H&M


Basic linne från H&M

Träningslinne H&M

Mjukisar från H&M

T-shirt H&M

Partykläder finns det gott om, dock aldrig tänkt köpa eftersom det inte blir så mycket fest här...
Men det här var för snyggt för att inte köpa!










Kommentarer
Kommentarer

Trackback