REBECCA RYDBERG

KÄRLEKEN TILL GRÄSMATTOR | 2012-09-20, 04:27:15

Vet inte om ni tänkte på det men tänkte berätta ändå haha!
På bilden på huset så ser man ju gula band längst gräsmattan..
( btw första gången ni fick se mitt hus!!)
Ajaa ja och det är så att här så älskar dom sina gräsmattor mer än något i världen.
Den här händelsen hände med deras förra aupair innan hon åkte.
Jag tänkte backa ut lite snyggt men så råkade däcken hamna på gräsmattan.
Hon sa" Ja justia, Steve älskar sin gräsmatta och kommer bli sjukt arg om du kör upp på den"
Jag skrattar lite och tänker hon skojar och backar vidare.
Hon säger då " Jag är allvarlig, han kommer skälla på dig"
Hahah så ja och Towe hade en incident också där hon fick kratta gräsmattan efter att kört upp på den.
Så ja mina vänner, här i USA så är gräsmattan livet!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback