REBECCA RYDBERG

DAGENS ÅNGEST- RESEMÅNAD ELLER INTE? | 2012-09-25, 03:18:53

Tro det eller ej men man måste ju börja tänka på sånt här direkt för att kunna planera.
Jag har hela tiden varit inställd på " INGEN RESEMÅNAD" 
Hade planerat allt och jag tänkte åka hem 5 augusti direkt när jag jobbat sista dagen liksom.
Men ju mer jag planerar mina 10 dagars semester här, ju mer inser jag att det inte kommer gå.
Jag hinner inte se allting jag vill göra på 10dagar???
Och Hanna gav mig en liten tankeställare här( som vanligt!)
Att göra en för och emot lista och sen att tänka" jag är ju ändå här" tänk vad dyrt och åka tillbaka från Sverige.
Det här är ju min chans och se allt jag vill och jag vet inte om jag får ut allt jag vill av mitt år.
Om jag missar resemånaden... men att åka hem i september känns inge bra.
Då missar jag skolstarten 2013 och måste vänta ett helt år på att börja skolan.
Kan man be sin värdfamilj om en extra semestervecka kanske?
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback